:'D

Jag sov typ någon timme i natt innan morsan kom och väckte mig och syrran för att be oss följa med henne till jobbet så det skulle gå fortare idag, för vi hade en tid att passa.
Så trött som jag var, dog jag av skratt så fort jag hörde något. Så dök lilla mamma upp med:
- OMG, Oh my godis.
Haha, jag föll i skratt och tårar.


En sak till, iförrigår när jag fyllde år, hade vi en middag och några vänner. Och en granne har rätt rolig svenska; hon säger svenska ord som hon själv har fått för sig att det uttalas, observera att hon bara har hört och vet inte stavningen. Och alla gånger hon har försökt säga bråttom har hon sagt kråttom. LOL!
Och mamma drev på middagen med henne och sa: Har du kråttom eller?
Då sa grannen: Vadå kråttom?
Dock finns det inget roligt med det om man kanske läser, men härifrån dör jag inombords och dem andra i familjen.

Annars mår jag okej, hur mår du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0