I have a confession to make

Nu är det så att jag har varit ute, ännu en gång, så här sent och hängt på tjockisdonken. Jag vet inte vad det är som händer, men jag lever på tjockismat, även om det finns bra mat hemma, dras jag till det värsta. Nu ska vi se..., donken - åtminstone en cheese - varje dag i några veckor känns det som. Igår var jag på skiva, det var som det var, men jag  var cool iaf. Det slutade inte med donken, men dock med fet pizza som väntade på mig här hemma. Så man var ju bara tvungen att hugga i? Ja, fyfan. Sen åt jag lite av pizzan imorse till frukost, sen lite till lunch, sen lite till mellanmål. Fast jag åt faktiskt maten som tillagades hemma också, dock hade jag fettsuget så jag var ju bara tvungen. Jag tror fettet är anledningen till att jag är så torr i halsen och känner törsten så oerhört, på så sätt går jag nog ner i vikt. För jag dricker femton tusen gånger mer än jag äter. Vatten och mjölk blir man inte tjock på, kissar ju bara ut allt. Som jag bajsar ut allt jag äter, fett som mat.

Det var inte min confession dock, för jag vill inte dra min confession här. Sorry för att jag underhöll er i två minuter.

Var glad så ordnar det sig.
a

Kommentarer
Postat av: Mitchell

Haha, tjockis :D

2009-04-06 @ 10:27:57
URL: http://miitchell.blogg.se/
Postat av: Tarre

Mobbas inte! :D

2009-04-06 @ 20:05:09
Postat av: Mitchell

Haha xD

2009-04-07 @ 09:23:33
URL: http://miitchell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0