Godt!

Godt 1: Dagen har varit seg som få, men det gottgjordes genom en titt på Linje 123 kapad. En mycket bra fil som måste ses. Så det var väldigt lyckat, även om vi hade lite otur med företagsbiljetterna.

Godt 2: Blev lite myspys därefter hos Jasmine. Vi, jag och Patrik, hamnade där på en till film - Mr. Deeds med Adam Sandler, kanske inget man jämför med Linje 123 kapad, men den går att se på i jämnförelse med filmen som Jasmine satte på först - spanskt tal och dansk text. Haha, hon är go hon.

Godt 3: Maaaaaaat. Var skithungrig på vägen hem från Jasmine, så jag lämnade av Patrik till och börja med, sen var det hemgång för mig, och jag klarade av att se vägen trots min trötthet. Dags och sova snart, men jag ville bara berätta att nästa goding är maten jag åt. Massa bambuskott wokad med räkor, grillad kyckling, ris och sojasås med chili i. Satan, det var inte lite jag åt, en full sån här stor skål. Här kommer en bild, hade dock ätit en stund innan jag tog bilden.



Godt 4: Avslutade med plommon, peta mellan tänderna med tandpetare, borsta tänderna och tvätta ansiktet. Underbart, nu kommer det bästa, sömn! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0