Hungrig?



Kom hem ganska nyss typ. Var drygt mycket hungrig! Väl hemma var det mat som gällde, först och främst var det tjocka nudlar med anka typ. Gott fo sho! Och bäst av allt var ju detta till "efterrätt" (se bild). Åt typ hälften av det som syns. Choook nice? Javisst!

Hmm, vad har man gjort idag. Varit i Skhlm med familjen, mor och far ville handla massa mat för ett bättre pris. Jag råka köpa mig en myströja. Syster fyllde på sin Comviq Kompis som gick ut idag, likaså med min, dock fylldes aldrig min på. För jag är typ fattigare än uteliggaren utanför. Ska nog börja leta kundvagnar och tjäna några slantar per dag.

Har styrt upp bilen idag också. Haha, har lärt mig något väldigt bra, som gör att jag skippar att förlora några laxar på i onödan. Fett nice. Can't tell, kostar för mycket att lära ut. Sedan begav vi oss till stan, Patrik var rätt sugen. Så donken var ju det första han hamna på, sällan? Neeej! Alltid donken. =D Sen såg man Daaarin, bästa av dem bästa? Fifän, sköning. Bäst var ju ändå scenen med dansarna när en remix av Michael Jacksons låtar dök upp. Man blev rätt lagom sugen på att börja dansa, vilket jag kanske ska. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0