Ja då

Det är inte så att jag börjar bli fet. Det är inte så att mina ben börjar skrynkla. Det är bara min kondition.
Min kondition är sämst och har alltid varit, trots mina år som elitfotbollsspelare. Inte för att man springer mycket när man spelar fotboll. Står och glor som en publik, fast man ser det bara från två ögon och man är själv inne i spelet. Det har varit dags nu ett tag att ta tag i kragen, vilket jag har gjort nu. Har sprungit några dagar nu och det har visat resultat när det gäller löpandet. Jag orkar mer utan att ge upp. Vilket kanske enbart handlar om psyket, men då har mitt psyk utvecklats då? Jag är stolt, hoppas du är det.




Kommentarer
Postat av: Emilie

Konditionen kan du alltid fixa, du har ju allt annat redan!

2009-08-21 @ 11:29:01
URL: http://emiliere.blogg.se/
Postat av: buunie

omg, om du säger en gång till att du har dålig kondition och har en sån mage, ja, då kommer jag börja känna mig fet! :O hahaha, nejdå men jag har ärligt sämst kondition på JORDEN, jag lovar jag skulle kunna ha tvåmetersrace med en snigel och jag kan ju säga att jag skulle inte vinna!

2009-09-30 @ 19:09:19
URL: http://buunie.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0