"Mest troligt"



Väcktes ganska nyligen av att dörren öppnades och smälldes igen - och nej det var ingen familjemedlem eller en snigel som gjorde det, utan det var självaste vinden! Huuur gör den??

Jag vill inte ens veta, det är inte friskt vare sig den öpnnar med sin hand eller om den blåser med sitt öga. Något som är äkta ofriskt är att min utväxt inte är svart längre efter alla färgningarna. Jag tog precis en titt och hela håret är i princip svart efter den där färgningen den gången i Vietnam, men utväxten lyser brunt i ljuset - vilket ingen annan del av håret gör. Högst otroligt!! Kanske färga håret brunt ist? Haha, neej! Jag får inte, stop me.

Kommentarer
Postat av: lovizaaaaa

brunt,möörkbrunt ohja. :))))

2009-08-16 @ 18:12:13
URL: http://peiceofloviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0