4 in 1

1.
Jag halvsov på jobbet idag. Riktigt slitet, var ju och träffade kära Daniella och Josefin igår från Göteborg. Blev lite sent dock, så jag hann inte få min skönhetssömn. Det hindrade mig från att jobba för det. Det är ju mycket julhandel nu och så, så när som på julafton dags. En ursnygg kvinna köpte ett gossedjur som man kunde trycka på typ vart som helst för att få upp något speciellt ljud. Hehe, så borta som jag är hittar jag inte streckkoden och lyften den och har för mig, till slut kom jag åt någonstans på nallen då den ropar: Vakna nu!  Haha, jag ba: Va? :O Tittar runt, så hör jag den "prata" typ. Riktigt kuligt.

2.
Efter min andra frukost för dagen började jag komma igång. Kön var enorm, alla kassor var öppna typ. Jag kör bara på så inte alla får all för lång väntan. Man gör ju trots allt så gott man kan för sina kunder, oavsett vad man får tillbaka. Så hör jag: Do är snabbt! Jag: Va? Hon: Ja, do jobbar snabb. Jag: Gör jag? =) Tack! Hehehe, hon var en sån där skön människa som  gillar att prata och är GLAD, som många andra inte är. FuckT.

3.
En man till kund var och handlade med sin fru och son. Ni vet såna "ryggsäckar" som man har på magen så ungen kan sitta där, som en känguru bär på sitt barn? Aja, jag bryr mig inte om ni inte vet eller inte. Ungen satt inte mot pappan utan utåt, så han kunde se hela världen i rörelse. Mitt under scannandet vänder jag mig om, och ser att mannen hukar sig ned och är typ halvdöd. Jag: Huh? Han ställer sig upp och försöker le med den smärtan han har medan han håller handen på pungen. Hahaha, ungen hade kickat honom mellanbenen, klockrent. =D Fett roligt, han gick som Sean Banan med bajs i rompaah.

4.
Alla dessa lurendrejerier.... Hur orkar man, fan mognas man aldrig från sånt eller. En invandrare kom och skulle ha kiwi bland annat, hon ropade ut: 8 kiwi för 10 innan jag ens hade fått syn på det, så jag misstänkte något, jag räknade dem och det var 9 såklart. Visst, en hit eller dit, spelar inte mig någon roll, men fan jag hatar folk som försöker fuska på ett eller annat sätt. Tror jag även lyckades äga en snubbe idag. Han drog ena kortet först, och han hade inte kod PÅSTOD han. Jag tänkte: Aha ok och sa, kan jag få be om legitimation och betalkort? Han bytte ut kortet. Haha, så jag avbröt det han hade dragit, och drog hans. Ägd? =D Hoppas det var så, då lär han gråta ikväll. Och alla dessa Zigenare som försöker fuska hela jävla tiden, dem har ju lärt sina barn samma visa. Dem försöker och försöker hela tiden. Helt sjukt. Barnen kommer bli lika idiotiska alltså, bra uppfostran.

Kommentarer
Postat av: Diana

Jävlar, Sov gott ikväll efter en hård dag på jobbet. Hoppas du hade det kul nere i gbg :)

2009-12-13 @ 21:12:04
URL: http://mypathinlife.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tarre, vet du hur jag gör så headern har 2 bilder? 1 som man ser och 1 som man ser när man tar musen på headern? när jag lägger in bilderna som man ska enligt designadinblogg.se så hamnar de längst ner i bloggen.. suck.. vet du?

2009-12-13 @ 22:56:02
URL: http://emiliereuterkloo.blogg.se/
Postat av: Emilie

hjälpa? :D

in msn om du har lust, så ger jag pw osv!

2009-12-13 @ 23:25:06
URL: http://emiliereuterkloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0