God Jul

Patrik och jag, vi är goda vänner... Hehe, ja ni kan resten. Men hur som helst; GOD JUL på er.

Vi började julafton vid Medborgarplatsen och däckade tillsammans i samma säng. Sött va? Det var riktigt roligt igår/inatt. Fan vad många sköna människor det finns egentligen, nu blev man ju sugen på nästa fest också. Dock var det inte så många man kände, så det var bara att ta sig i kragen och säga hej till alla man såg. Det gick ju hem och man fick en minnesvärd fest.

Tack alla trevliga människor. Ni grabbar, ni är allt goa.

Idag har det varit en mysig stämning hemma, utan min fina syster. Hon är saknad, hon kommer hem nästa vecka redan. Längtar! Jag önskade mig inget i julklapp, men jag var tvungen, så det jag tvångsönskade mig fick jag ju. Kommer att använda den så fort jag får min skinnjacka hem. Kan nog inte bli bättre tror jag. Varm och gosig, kanske inte världens snyggast, men värme är viktigare.

En varm kram till alla glada människor och till er ledsna, så ni inte ger upp hoppet på livet.

Haha, ser ni mig och Patrik? Vi ser ut som små barn som aldrig fått julklappar förut. They were about to throw out christmas presents on this picture.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Snygga pojkar!!!

2009-12-25 @ 13:30:49
URL: http://emiliereuterkloo.blogg.se/
Postat av: L

hahaha, såklart ni hade kul SPRIT SÄGER ALLT ^^

2009-12-25 @ 19:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0