Knight Rider

Haha, Knight Rider är verkligen over the top. Bilar som kan tala, skjuta laser med effekt sämre än Star Wars, som aldrig kan gå sönder och ja, vad ska man säga? Den har ju allt, som ingen ny film/serie har. Viktigaste delen är ju den grymma skådespelaren, även en "enastående" jurymedlem i British Talent show, David Hasselhoff, effekterna i filmen är som effekterna i hans musikvideos. Helt galet, man fastnar (iaf jag lyckas) av fascination och den får en att ha åsikter om den, då har den verkligen lyckats med sitt koncept.

Nu från Star Wars till Star Wars G3. Dvs Smallville, lite finare människor, lite finare effekt, lite finare slag, lite finare romans och lite finare ögonblick/moments (intensiteten, wow!). Hahaha, söt jag är va.

Snart lämnas jag här i min ensamhet i två veckor, utan min älskade syster. :( Hihi, jag är så söt. Jag har fått henne att gråta utav mina fina ord och allt. Visst är jag allt lite fin ibland?

Vi hörs när vi hörs, jobbet kallar i snöstormen. Lite dålig kon, kont.... kkhxscsh kghscc... *bip bip bip*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0