Matchpoint.vn

Jag är så trött - som ett flygplan i luften utan bränsle -, så trött att jag skulle kunna störta mjukt i sängen och tuppa av. En gudomlig krasch, vars olycka slutar i lycka. Med tanke på hur jobbtiderna är, så är det inte så konstigt att piloten alltid har autopilot till hands, som jag tror att jag har nu.

 

Som tur flyger man inte varje dag, ibland måste man ha båda benen på jorden och inse vad som egentligen händer. Till fots vandrar jag runt i mina tankar och undrar vad som komma skall, men ingen inspiration överhuvudtaget bland hjärncellerna. Istället för rött är det svart eller vitt.

 

Jag har varit borta hela dagen, ända sen 0700 t o m nu, inte från hemmet, utan från hjärnan. Inget går ihop idag, som om autopiloten har styrt oavsett vad jag velat eller har gjort.

 

Håret cuttades nyss, halva skallen ligger i dammsugarpåsen. Rätt nöjd, autopiloten verkar funka trots allt, men den verkar gå utför, för snart stängs hela jag och batteriet får laddas tills imorgon!


Kommentarer
Postat av: Marina

snyggt!! :)

ha en bra kväll!

2009-12-01 @ 20:51:05
URL: http://mmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0