Outfit kategori

Den är uppe nu. Testade på några bilder imorse. Dock tror jag inte det kommer bli några outfits förrän efter nyår. Min syster åker till Vietnam - HELT själv - imorgon, hon tar även med sig kameran. Kanske får ta några turer till min bror från en annan mor för att ta lite bilder isf, men lär inte vara så seriös att jag orkar dra mig dit för outfits bilder.

Hur som helst, SYSTER ÅKER SJÄLV TILL VIETNAM. Fett ledsen och deppig jag känner mig. Kommer sakna den pärlan. Vill inte vara ensam hemma. Tråkigt att inte ha någon att mobba och driva med.

Syster, du ska veta att jag kommer sakna dig enormt, att jag älskar dig. Blod är tjockast. Ta hand om dig, we'll miss you over here. Blir nästan tårögd, så sorgligt är det. Hon är stor nu, hihihi.

Ska krama henn stenhårt imorgon när jag lämnar av henne, säg inget OK?

Kommentarer
Postat av: FIVETWOZERO

Vi ses imorgon Taaarrreee! :D

2009-12-14 @ 14:48:39
Postat av: Anna Nguyen

SLUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2009-12-14 @ 18:45:33
URL: http://xinhdep.blogg.se/
Postat av: Bror

Du är välkommen hit för att ta bilder :D Eller så kommer bror hem till dig haha

2009-12-14 @ 21:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0