Robinsons

Denna Robinsons dricka är nog det äckligaste jag druckit på länge. Den ligger på gränsen till äckligare än lukten av durian. Dem som är ovana vid lukten och har känt lukten förstår nog då. Luktar hemskt. Durian är otillåtet att ta med till tunnelbanan i Singapore, hotellet i Malaysia vi var på, då förstår ni nog lite.


Jag skulle köpa två mjölk till mor innan jag stack hem från jobbet. Så törstig som jag var, föll jag pladask för två färgglada drickor under kampanjpris, klart man slår till och jag gillar att testa på nytt! Men jag ångrar det djupt. Det blir ett ärr på tungan för resten av mitt liv, den kommer framkalla smaken varje gång jag ser flaskan/-orna. Den lila drack jag upp innan jag ens hade hunnit komma ut ur butiken, så törstig var jag och jag gillade inte den heller, men dock mer än den gula. Det smakar typ som: "Ah men vi går och blandar till godis. Fuck fail konsistens, vi gör det till en dricka istället och säger att det var vår affärsidé.  Fan vad det smakade, aja vi lyckas iaf sälja till alla som inte har smakat tidigare, så alla får väl smaka det en gång, och det blir cash oavsett." Så äcklig att skaparen måste hata sin dumma idé.

 

Är inte den Norsk också? Det går bara att panta i Norge, fast alla svenskar får betala för panten när dem handlar den i Sverige. Eller så var det en annan dricka. Hahaha, kul iaf! Tack för att ni läste.


Kommentarer
Postat av: :D

hahaha guu vad jag skrattade av den hära texten sjukt bra skrivet :D

2009-12-07 @ 15:50:55
Postat av: Siri

Ahaha, durian <3 Lukten av det är nog för att slå knock out på en. Men om jag inte missminner mig så var det typ... gott.

2009-12-08 @ 11:12:34
URL: http://sirre.blogg.se/
Postat av: Loviza

den är ju go fan. du är för känslig ! >>

2009-12-08 @ 18:12:27
URL: http://herstorysofar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0