Slutshoppat

Nu måste vi få ett stopp på detta. Det är inte kul, det är helt vansinnigt. Det gör en labil och tankspridd, det är som en akoholist, men shopalic istället. Undra om inte jag är det? Jag bara shoppar och shoppar utan att det kommer något vett utav det, förutom glädje för en stund. Det är som Donken för magen, man mättas bara för stunden.

Jag känner att jag har nått den där gränsen, vars gräns sätter mig i en situation där jag inte alls känner som jag gjorde med shopping förut. Det kanske beror på att jag inte vill shoppa kläder längre, annat? Hmm, det kan vara så.

Varför ska man ha nya kläder för, hälften av den Svenska befolkningen har samma kläder dag in och dag ut, några veckor på rad, varför ska jag av alla människor känna mig äcklad när jag bär samma kläder två dagar på rad? Ingen bryr sig ändå. Men det är så jag är, och jag tror det finns fler på samma mark som känner densamma. Lite pinsamt att bära samma plagg flera dagar på rad tycker jag, men jag bryr mig inte är andra har det, men jag känner att andra kanske tänker så när dem ser mig ha så, därför jag väldigt väldigt sällan har samma plagg två dagar på rad. Då menar jag toppar/tees/linnen, inte byxor. Iofs höll jag inte heller så mycket till samma brallor varje dag förut, men jag har börjat. Man hittar ju sina favoriter som är sköna och passar bra in på vardagen.

Slutpratat om detta, hihi. Ville bara få hjälp med att få bukt denna shoppingmadness. Jag har en frivillig till min hjälp bland annat, min kära Patrik. Någon mer som är villig? Poousha Rompphaa

Kommentarer
Postat av: Pam

Haha min mamma slutar aldrig gå på TVshops lögner xD hon har typ köpt en massa skit, märkt att de bara ljög men sen nästa vecka får hon syn på något annat hon tror fungerar på riktigt :P

2009-12-16 @ 21:11:18
URL: http://pamda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0