Snyft

Vad är grejen med att vakna med känslan av indränkt med botox? Känns svullet och bedövat. Är det då man vet att sömnbristen är på sin väg? Eller är det alltid så utan att man tänker på det. En tillfällighet då man är bevisad för sitt psyk, att den fungerar på ett eller annat sätt.

Jag vakna nyss, pigg och gla'... Jo, det brukar låta så. Jag är inte alls pigg, mina föräldrar hade gått och lagt sig märkte jag och lämnat mig i mitt fina rum med lampa och tv på. Då kände jag att jag bör stänga av det ena eller det andra. Så jag gick upp, drack lite julmust, kände törsten. Tror det är vatten som saknas, inte julmust. Kände jag exakt nu. Usch!!

Men men, fest? Javisst, imorgon kompis. Hör av er, så pillar jag på min mobil.

Kind-mot-kind-kel med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0