I Kota Kinabalu..

Tjjabba Tjena Halåå!!

Jag sitter här på sängen bredvid en sovande Patrik, här på ett hotell i Kota Kinabalu. Klockan är drygt 3 på natten tror jag. Vi har varit på Mabul Island, vilket hade världens underbaraste infödingar. Vi var där två nätter. Vi har även varit i djungeln, vilket var väldigt lerigt och roligt - en helt ny upplevelse. Dock var det bättre än förväntningarna, tycker jag iaf. Ett besök på Orangutang centret och varma källorna har vi även haft. Det var mysigt. Lite för mycket action kanske? Haha. Bilder kommer tror jag.

Annars har jag haft det bra, vet inte hur de andra känner det. Mycket upplevelser och nya erfarenheter. Maten är dock inte nytt för min del. Synd!! Sakna potatis och min älskling !! Aja, tar för lång tid att ladda upp någon bild, menn här kommer en från djungeln Kinabatang Uncle Tan. Resten får dyka upp en annan gång. Hej då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0