Utgång på ingång?

Suck, min bil är helt död. Jag kan inte åka någonstans utan min bil. Jag har blivit alldeles för lat och bortskämd att jag knappt orkar dra mig till skolan utan min bil. Men jag har inget annat val, skola är ju så viktigt!

Hur som helst, jag saknar att vara ute. Kommer dö snart om jag inte kommer ut eller får min bil snart. Så kan ingen snällplutt komma och hämta mig, så drar vi någonstans någon gång strax. Orka vara ensam om bil; fett tråk. Synd att jag inte kan åka ner på det där stora kalaset imorgon. Får väl hitta ett annat kalas i närheten istället. Så det återstår och se om det blir en utgång på ingång.








Purjoolök

Kommentarer
Postat av: Diana

Va ledsen jag blir nu! Stackars rödingen och gulingen :(

2009-02-07 @ 11:46:38
URL: http://mypathinlife.blogg.se/
Postat av: Tattarre

Haha, aww :) Kom och lek

2009-02-07 @ 14:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0