What if "if" did come true?

Det är skola om några timmar och jag är uppe sent igen. Inte bra. Hata att inte kunna sova.

Better go sleep soon. NOW?!

Saknar mitt hår jag hade, på den bild som är min nuvarande header.

Jag vet att jag klipper mitt hår ofta, men det blir långt och snyggt tills jag är tillbaka från min klassresa, om jag inte tar mig in på en hightech frisörsalong och gör en hair-makeover.

*nervous* - I can hear my own heartbeats.

What if I just could went to bed and sleep tight? What if the tight sleeping had a dream? What if the dream was a dream? What if the dream come true? What if "if" did come true? Then I wouldn't be asleep, wouldn't be deep in a dream, it wouldn't be a dream, because the reality would show and you would be here by my side. But the "if" will stay as the "if". It was all a dream after all. Yes, but what if? "IF" MY ARSE!

Kommentarer
Postat av: mira

fin hårfärg också! :DD

2009-02-12 @ 09:31:16
URL: http://miiiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0