Drogad?

Var ej hemma i natt, lite ovant att sova borta, men somna till slut dock.
Helt sliten var man. Så sliten att jag sov sittandes ungefär tio år - kändes det som - men så var inte fallet tyvärr. Det var länge i alla fall, men inte tillräckligt för att hamna på rekordlistan.
Så kommer man hem vid lunch, helt grön enligt mor min - typ som msn-online-gubben? Efter en stund fick man lite färg, eller ska man säga att färgen försvann? Det var finurligt va? Men hur som helst, fick energi genom att äta lite. Det var skönt. Tänkte genast gå lägga mig efter maten, men då vill en viss shoppingnörd till syster åka och shoppa. Chaffören till bror, jag, gjorde en god gärning och uppfyllde hennes önskan.

*Tänker för sig själv* - "*Djupt andetag* Ah, sicken karma man har"

Har inte hunnit sova sedan dess, så... trötter är man än. Vilket jag tänkte återgärda omedelbart.

Förresten, jag shoppa kallsipper i väntan på att syster skulle gå sin runda. Annars var jag för trött för att leta upp något. Och mycket skit har man fått i sig idag. Glass, chips, godis, ice tea, gorby's och lika mycket har man tryckt ut. Hahaha, där förstördes inlägget.

Godnatt, krama rumpan. <3

//One hell of a tired Toan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0