Ej frisk

Jag och syster var ute och handla lite tillbehör för tacosen vi ska ha idag. Vi gick runt där och hämta det vi behövde, och hamnade till slut i kassan. Så händer det där gamla vanliga, och priset hamnar till slut på något, denna gång 101,50 kronor. Jag gav kassörskan exakta pengar, så skrevs kvittot ut i en jädrans fart medan hon stoppa in pengarna. I vanliga fall står man väl och väntar på att de ska ge kvittot. Jag vet inte vad jag tänkte på, men jag ba: Woöw, så drog jag ut kvittot. Hon tittade på mig, jag tittade på henne, sen kom jag på vad jag precis hade gjort och dog av garv. Skrattar än, företeelsen måste man vara med om själv för att fatta.

På tal om kvitton. Jag var vid en bankomat och skulle kolla hur mycket pengar jag hade kvar. Jag tryckte in koden och tryckte på kontoutdrag vid rätt läge. Så kommer bara kortet ut, jag väntar någon sek och reagerar med ett: VA?! Så jag gjorde om hela saken. Då spottar bankomaten ut två kvitton. Det var helt sjukt, kom och tänka på att det var typiskt komedi och log för mig själv. Nu skrattar jag av situationen.

Hahahahahhahahhahaha! Jag orkar inte, skrattat för mycket åt ingenting Jag har börjat få konstiga skrattattacker. Det kommer lite då och då i månaden. Fast det är härligt, man ska njuta av livet.

Kärlek till glädjen

Tarre <3

Kommentarer
Postat av: Hang

Hahaha Tarre, kan se en tydlig bild på dessa två situationer framför mig. ASG! =D

2009-01-03 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0