Finaste

"du är som choklad, varm och gó. Dock får du vara i form av lyxvarianten"
"Choklad uppskattar alla :D.."

//Pee

Halvsovandes dyker denna KISSKISS upp och skickar en chokladvisa (som ovan visas) upp. Tyvärr är det lite censur, för att ni ska tro att hon verkligen menar det hon sa till mig. Nu ska ni inte läsa den meningen jag skrev innan denna meningen, så om ni nu har gjort det, låtsas som inget. OK? :)
Tack KISSKISS, det var det finaste på länge. Det värmde djupt in vänstra venen i hjärtat.

Annons: Ung syckling i lyxförpackning
Cool, glad, liten, biff och cool typ på 18 nya år.
Söker väl erfarna komplimang-givare, gärna
skrynklig, lol och mest seriös. Du ska finnas
för att ge mig komplimanger. Det jag kan er-
bjuda är.. hmm.. en syckling i lyxförpackning?
Ring 112 för nödsamtal, om komplimangen
ska kommas med en jädrans fart.
Emaila Sycklinglår@lyxförpackning.kom för
lite seriösare och långvariga komplimanger.
Adjö tack. //Vackra syckling

Kommentarer
Postat av: Pee

HAHAHAHAHHA ! Så ful

Så sa jag inte alls (A) HAHA! vad du hittar på då tarre :D :D :D gör jag livet enklare för dig nu? nee livet måste ha lite hinder.. som att tänka sig Garfield utan lasagne..



Ta vara på din åtråvärda charm!

2009-01-30 @ 00:25:39
Postat av: Tarre

Haha, jag har redan hinder. Jag kommer ingenstans utan min bil :')

2009-01-30 @ 08:21:46
Postat av: Pee

haha jag skojjade, du är precis så som jag beskrev med min choklad dikt.



HIHI du bor ju i storstan , inte som våra lilla stad, 2 kliv o du är i stan ;)

2009-01-31 @ 13:27:49
URL: http://ohmyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0