It's not phat to say phat anymore

Tre feta saker:
1. Mitt rum är fett fet nu. Me lööööv..! Så mycket utrymme, kan typ göra kullebytta hur jag vill nu. Bortsett från det har man ju precis införskaffat fetmörka percienner, sover gott som grisen nu. PHAT AS HEAVEN!

2. Jag har börjat djura gymmet igen, förut var det mer spontant att gymma, nu är det dock mer strikt. Vi får se om jag lyckas hålla mig tills gymkortet når sin död. Det är fett brushän! Tarre-lata-mannen gymmar. WOÖW! PHAT!

3. Tredje feta saken, mig själv. Haha, tro det eller ej, har gått upp två feta kilo på de senaste dagarna. Helt sick. Det går om man vill. Målet just nu är att uppnå 60 gränsen. Vad tror ni? Jag tror iaf. Lol? Aja, PHAT på den också.

Pussa mitt fläsk? Ja, tack. *FAT KISS*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, bara klaga lite... ;)

2009-01-18 @ 17:43:17
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0