Yes!

Min kära stationära har varit helt dum sedan jag formaterade sist. Så jag har gett upp den ett tag, idag satte jag igång datorn och formaterade en gång till för säkerhetsskull - Och nu funkar den prima. Yes!

Har hunnit äta frukost, köpt socker och tittat på One Tree Hills senaste avsnitt innan jag tog denna bilden. För jag kom på att vi hade ett oöppnat stativ hemma sen många år tillbaka. Så tog fram den och testa. Ganska roligt.

Och det är en sak jag vill att ni ska veta. Jag hatar finnar. Vilka konstiga typer alltså. De tror att de kan komma och bete sig hur som helst. Värst är när man gör det som får de att bli irriterade. Då woöw. Inget och leka med. Jag förstår om de avskyr sig själva. För jag skulle inte klara av att leva om jag vore i deras kroppar. Och nu har jag en finne på f- näsan, på grund av att jag sover sent. Suuck.

sdsa

Haha, jag vet att jag är förvirrande, men det är roligt. :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0