Kaoset

Som jag skrev i det föregående inlägget; halva hyllan välte på grund av överbelastning, I guess(?). Jag somnade runt 1-2 tiden och när jag väl sov som djupast, hade tydligen den översta hyllan varit så överbelastad att den föll pladask ner på golvet, vilket jag inte märkte. Runt 3-4 tiden var jag som mest död, och så väcktes jag på något sätt av att pappa stod i rummet och glodde ner i marken, självklart tittade jag också ner av nyfikenhet och ser att översta hyllan är på golvet och massa saker på mig, varav två fyllda lådor. (Märkligt att jag inte väcktes av det va!?) Det sjukaste var nog ändå att den hyllan under var helt orörd, som om någon tagit av hyllan och bara slängde det på golvet. Om ni minns mitt tidigare inlägg (upphetsande) då jag visade bilder på rummet, så förstår ni ungefär hur sjukt det måste ha varit - inte ens jag förstår. Men här är lite bilder på kaoset, som min syster måste ha tagit på. Dock är det städat och fint som förr igen. =DD



Puss på mitt rum och mitt knasiga liv =DD

Kommentarer
Postat av: filippa

Haha snacka om att sova djupt.. xD

2009-05-28 @ 11:12:05
URL: http://ssoundeffects.blogg.se/
Postat av: filippa

sv: No kiddin? haha, du är säkert som en björn som har gått i ide när du sover :D

2009-05-29 @ 09:35:06
URL: http://ssoundeffects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0