Så härligt, saknas bara en del


Snyggt linne va? Köptes idag lite snabbt, föll för färgen och dens charm. Så gjorde jag en fet ollie på gräsmattan för att inte skada mig om jag mot förmodan skulle falla pladask, för det tar bara ett ögoblick och din ställning är oförutsägbar i jämförelse med den innan. Men självklart klarar man sig inte någonstans från det värsta, jag fick nämligen skateboarden skrapandes mot smalbenet och blod föll som vattenfall, dock var det lite tjockare än vattnet. Så vi begav oss hemåt.

Det bästa är ändå vädret, efter min söta syster. Håller ni inte med? Dock är hon lite ond av sig oftast, jag försöker alltid hålla om henne, men hon vägrar alltid, men jag lyckades idag. Berodde det på vädret eller? Och på sista bilden får jag ett sms på vägen hem där det står: "Tarre, vad har du för bil? Modell och allt...". Då tänkte jag: "Vad är det frågan om? Okänt nummer och grejer" Så jag sprang upp och kolla om bilen stod kvar =DDD Haha. Väl uppe såg jag även två små thailändare som försökte köra bil, gick ingen vidare för dem två. Dem bytte plats typ tio gånger under min långa skateboard-resa på 100 meter, för att rätta till parkeringen. Ena hade tydligen kört upp på kanten, men kunde inte köra ner igen. Det var roligt, jag kunde inte hålla mig iaf =DD

Kommentarer
Postat av: M I M I

sv: åh tack :D älskar sommaren, solen gör mig glad och pigg. inte för att jag inte är det annars. HAHA :D



ashärlig stil har du :o omg

2009-05-31 @ 20:27:46
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Mitchell

Du och din syrra är ju fett lika varandra :O

2009-06-03 @ 00:28:26
URL: http://miitchell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0