Snart snart

Sjukt glädjespridande bilder det blev med studentbilderna vi tog, eller vad tycker ni i klassen? Att se de vill man bara gå ut! Och jag var så busig att jag snodde alla bilderna på mig och våra gruppbilder, satan det gick inte fort må jag säga. Men vafan, sjukt värt, synd med texten mitt i allt bara. Det är banne mig inte länge kvar! Snart slipper jag Sverige och Sverige slipper mig, skönt va? Det blir som 2 in 1, vi slipper varandra på en och samma gång.

Skivan är nästa onsdag, 20e maj, jag hoppas du dyker upp.

Men annars är studenten den 4e juni, en torsdag, vilket jag hoppas mest på att du dyker upp. I'll be waiting for you baby.



Kiss me <3<3

Kommentarer
Postat av: Mitchell

Vart ska du ta vägen?

2009-05-14 @ 18:47:44
URL: http://miitchell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0