All in one

Wazup!

Är -e nice väder idag eller vad? Dock kallt som intryckt penis. Jobba jobba snart, OJ nu gick larmet, ska vara på jobbet om en timme SENAST. Jag hatar att jobba sent, sjukt lök med det. Typ läggdags när man kommer hem varje dag, kul liksom.

Och jag har varit så himla lat med ätande på sistone. Det är tråkigt att äta själv, ingen aptit när man sitter med  gaffeln i hand och bara önskar att det satt någon brevid och åt.

Skulle nog aldrig klara av att bo ensam, eller hade nog klarat av det fysiskt, men psykiskt, hade blivit galen, typ anorexia Tarre. Det vore lite snyggt va?

Dock hade det varit lättare att få in folk när man bor ensam, nu har jag knappt rum för någon utom mitt feta ass ;)

What to do? Win the lottery.

Första advent är snart, är man taggad? Inte jag, inte. Har ni börjat dekorationen än eller? Undrar om jag kommer ha lust med det överhuvudtaget i år. Ingen jul utan snö, och tomten var tydligen fake, så det var inget roligt längre. Vad gör man då? Spela Fifa på PS3 typ. Haha YEY

Nu har jag skrivit massa skit som bara dök upp under skrivandets gång, kul va? Hoppas ni njuter av eran dag, jag ska njuta min dag på jobbet och vänta på massa klagomål. Haha. Det är alltid roligt och inte bry sig.

Smek din bröstvårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0