Femtiofem!

Min frukost innehöll lingongrova, philadelphia och min kropp.

Jag stod och beundra min kropp medan jag åt på min grova. Okej, beundra var lite att ta i. Men jag titta mig själv i spegeln och tänkte: "Fan har hänt, så jävla smal!" Sist jag sa så, såg det tydligen bara ut så, men vägde densamma. Men idag ställde jag mig på vägen med mackan i handen. Ändå vägde jag bara 55,3! Då är ju något helt snett.

Men vad gör man, ska jag börja öla eller? Kanske enda sättet att feta till mig. Eller kanske träna. Om jag ändå kunde sätta en del av vaderna på min överkropp. Då hade det varit perfa och väga 55.

Duscha och shoppa. Puss

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag åt också lingongrova med philadelphia till frukost! WORD UP!

2009-11-24 @ 15:57:20
URL: http://mypathinlife.blogg.se/
Postat av: Be

SV: ja jag tror nog att det kan bli fint med tatuering på bröstet. Hmm jag vet inte vad man skulle kunna ha där...det beror ju på dig och vad du gillar...

2009-11-24 @ 21:14:57
URL: http://onelittleword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0