Middag dagen efter löning

Hej och hå, idag blev det inget annat än donken till middag då. Ja, jag åt precis min middag, och ska sova snart.  Så jävla trött från idag alltså.

Förstår inte folk att man inte MÅSTE handla löningen eller dagen efter? Lär ju vara mer kaos till helgen. Dem fattar väl att halva Sverige kommer att handla på löningen, och klart som fan att det blir mycket folk, och klart som fan att det kommer ta längre tid, och klart som fan att det kommer bli kaos om hela fucking idiotvärlden, eller Stockholm är största whine-gruppen i hela Sverige!!

Fortsätt läs!

Och vilken jävla människa skulle handla fem minuter innan stängning en hel kundvagn full med mat utanför Stockholm? Inte en enda kotte. Det är helt obeskrivligt vad 08or är stressiga och alltid sista minuten. Jag förstår halva Sverige som kommit till Stockholm känner sig stressade när dem går här, alla jäktar som tjuven försöker smita ifrån farbrorn. 

Det är onekligen många människor som gör något bara för att göra, dem har ingne som helst aning om vad hälften av det dem gör är för något.

Hihihi, ursäkta mitt språk. Jag whinear inte, jag bara berättar hur jag har haft det idag ;) Jaja, jag whineade LITE. Ja, okej då! Jag tycker om er också. Godnatt, glöm inte att borsta tänderna och ta deo, det luktar.

Fortsätt läs!

Juste, det är heeelt sjukt. Hon måste vara så hårig under armarna. Det är en brud som luktar mer än en uteliggare nästan. Har jag ryggen emot henne och hon går förbi mig, jag skulle typ: "Happ där gick hon." Mitt toalettbesök luktar bättre.

Juste! - nu skriver jag förjävla mycket - det hände något lite flummigt idag på jobbet. Det var en tant som hade köpt toalettpapper, men det står toa på hennes "skärm". När hon fick syn på det ropade hon ut: "Juste, fick jag med toan nu?" Haha, jag tittade på henne, och min kollega tittade på mig och vi typ fflabba efter hon hade gått. Och min kollega tänkte: "Men Tuan står ju där", haha, det var lite skojigt just då.

Tack för att ni läste! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0