Sniggt jobbat

Hejsan hejsan, beklagar att jag har varit uppdaterad som en snigel med bloggen. Men kul att ni kollar in iaf!

Har hänt mycket på sistone, man orkar typ inte skriva något här då.

Idag fick jag äntligen sova ut, typ 14 timmar. Nytt rekord, hade kunnat sova vidare, men jag var tvungen att hjälpa mamma, och ett bra sätt att slippa sova bort hela dagen. Dessutom var man så himla kissnödig att ståndet vägra gå ned. Dock vakna man ju med frillan i behåll, så det var ju inte så farligt ändå.

Glad efter Halloween på er förresten, inte för att jag förstår varför vi firar det. Så icke svenskt att jag framstås som en afrikan.

Whatever, nu ska jag gå och färga håret, igeeen! =D HIHIHIHI, ska bli kul och se resultatet. Vi hörs söta, rara, tjocka, smala, orara, hat- och knullbara.

Ses på stan, nat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0