Hem, ljuva hem

Det börjar bli liiite kyligt ute måste jag erkänna. Började inte direkt idag, men det känns ju som vintern är här, när hösten knappt hunnit ta fart.

Efter jobbet fick man stå i kylan med en tjock kofta och skrapa rutorna innan jag kom iväg. Vilket var rätt oväntat. Iofs bör jag ha anat något, när det kom en snigg dam och frågade om det fanns spray som löste upp frusna bil-lås. Tyvärr har vi inte det på City Gross, och ÖverskottsBolaget är ju så jävla lata, så dem stänger ju två timmar innan oss, men dem hade dock.

Det var lite kul faktiskt, damen kom in, såg ut som en iskvinnan, och hennes bil gick inte att få upp. Haha, söt eller vad? Hon kunde ju fått ride av mig, jag är ju så himla snäll, dock hade hon fått vänta en timme =)

Kommentarer
Postat av: Pam

men sluta förstärka mitt rykte som mobbare nu då tarre xD jag försökte nyss lura i folk att jag är offet med inlägget! -.-;;

2009-10-13 @ 23:58:48
URL: http://pamda.blogg.se/
Postat av: Diana

väldigt gullig historia =)

2009-10-13 @ 23:58:58
URL: http://mypathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0