Ny trend


Patrik och jag, vi är goda vänner fastän mycket olika. Vi tycker om olika saker, Patrik är hårig jag är hårlös. Patrik bussar jag kör bil, Patrik e tjock, jag är smal. Men en sak har vi nog gemensamt. Spontanitet!!

Ja, vi är väldigt spontana av oss, exempelvis när vi bara stack och köpte Hama Pärlor för att fördriva tiden och ha något att göra. Idag blev det Ohtello på blip.se. Vad blir next? Jag vann, 2-1. Han vann första rundan, då började jag bli lite nervös "Oh no, har jag tappat stinget?" Men icke, tog dem två sista rundorna med språng! Hans ursäkt var att han inte såg något, han var trött. Jaja, det brukar låta så brorsan =)

Hur som helst, vi glömde bort att vi var därinne, så vi var där och tjatta ett tag tills jag skrev: "Orka tjatta här" Då försvann han kvickt, men säkert. Väldigt spontant av honom. :D

(Jaja, ni behöver inte rätta, det heter Chatta)

Kommentarer
Postat av: ems

haha, knäppisar!

2009-10-07 @ 21:37:02
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0