Ologiska whinarn

Ännu en sjuk grej på jobbet.

Självscanning är självscanning, vi har fått schema på vilka tider vi ska stå där, och oftast ska det vara två pers där, oavsett om det är något folk eller inte. Fan så är det bara, inte vi som bestämt, utan chefen!!! Inse FUCKtum!!!

Och som vanligt kommer det alltid folk som inte har självscannat och tror att dem kan smita förbi via självscanningen, tyvärr är inte vi till någon hjälp när dem försöker med sådana fasoner. Detta hände en kärring, vars temperament var till toppen av min penis.

Kärring: Betalar man kort här?
Min kollega (missuppfattar frågan): Ja, här ja. *pekar*
Kärring: Men fan, jag går alltid med kontant, hur ska detta gå?
Jag: Det går och betala kontant här också, men har du självscannat?
Kärring: Vadå självscannat? Vad är det?
(Och så berättar vi hela proceduren från start igen)
Kärring: Aha, men fan, därför man blir så trött på City Gross. Alla kunder kommer till kassorna med så himla många varor i sina kundvagnar.
Min kollega: Mmm..
Jag (efter att ha hjälpt min kund) till min kollega: Eh? Vilken jävla ursäkt till att hata City Gross eller?

Typ tio min senare.

En annan kollega: Det var en jävla kärring som sa att jag var dum i huvudet, och klagade på att ni två bara står där och inte gör något.
(Hahahah, fan jag brister ut i skratt och så berättar vi det som hände precis innan, det var samma människa som klagade, som sagt, vi är schemalagda och kan inget göra oavsett hur mycket folk det är, om vi inte får order om vad som skall göras.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0