Thai or not?

Folk tror ju att jag är thailändare. Hittills ser man bara antingen thai från topp till tå eller så är det kineser. Inga av dem kan svenska, typiskt? JA!

Det kommer alltid gamla gubbar med sina små thaibrudar, haha. Äcklig tanke alltså. Inte bra. Haha, det är typ dem enda thaisen som kommer.

Men idag var det EN gubbe och TVÅ thais, han kör på hårt alltså. HAHA. King han måste vara. Hur som helst, ena thaien skulle köpa Pitahaya, och jag hade helt och hållet glömt bort namnet, och kollegan framför tappade tungan när jag frågade, och andra sidan City Gross tappade brösten, så ingen kunde tala för mig vad det hette. Och min sista utväg var att fråga thaibruden, och det var inte mycket till gensvar.

Jag: Vet du vad det heter?
Hon: *Pratar thailändska*
Jag: Ahaa!

Så ringer jag upp fruktavdelningen, haha. Då fick man svar efter en stund. En drakfrukt vars namn är Pitahaya. Will never forget.

Kommentarer
Postat av: Pam

HAHAHHAHHAHAH xD

2009-10-13 @ 23:45:57
URL: http://pamda.blogg.se/
Postat av: elina ^.^

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA du ser inte ut som thai xD

2009-10-16 @ 11:37:42
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0