Told ya

Cha-bah!

Gissa vad jag läste idag? Jo, tre gamlingar, eller äldre, kanske man ska kalla dem, vars ålder var runt 60 på ett par, och 89 på den tredje typ. Vad hände? Jo, dem miste sina liv på grund av en bilolycka som alla tre tillsammans hamnade i. Vad var det jag sa? Dem är livsfarliga i trafiken, att ni aldrig kan ta mina inlägg seriöst. Det är synd faktiskt. För jag talar oftast sanning!! Dock tror dem att anledningen till olyckan var halka, men hade inte dem kört så fort hade dem inte halkat. Så är det bara.

Som en av mina gamla körlärare sa: "Anledningen till bilolyckor/trafikolyckor är fortkörning". Det ligger nog något i det tror jag. Det betyder dock inte att man inte kan vara med om en olycka i låg hastighet, däremot kan det vara den andra som fortkör och klantar till sig. Så det är alltid någon det är fel på.

Aja, hoppas det går bra för nära och kära, vilket jag betvivlar på att det gör, kanske om några år.

RIPx3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0