Bedtime

Dags och lägga sig tycker jag, eller vad tycker du?
Imorgon blir det en lång dag på jobbet, förhoppningsvis kommer den gå fort, för det är trots allt lönedagen. Hoppas hoppas!
Och jag hoppas det dyker upp något roligt imorgon som alla tidigare dagarna. Högst på önskelistan är att det är sköna människor som jobbar imorgon, annars kan det ta tio år extra, och jag hinner bli gråhårig.
Något riktigt underligt är att det nästan alltid är samma människor som kommer på kvällarna och handlar. Att det är så ofta också, räcker inte det dem handlar eller? Möjligtvis kan det vara att dem är väldigt animaliska av sig. Man vet ju inte vad som är människa och vad som är djur längre, alternativt utomjording. Som det stod tidigare i aftonbladet, någon utomjording uppstoppad. "Han var så rädd att han smällde till DET där". Hade samma uppbyggnad som en råtta om jag minns rätt. Men såg ut som jag vet inte vad, ett djur vars födsel har varit ett misslyckande.
Tack alla söta och rara som har röstat, imorgon får ni en till röst, varje dag får ni en röst. Så utnyttja det vetja!
Nu saknar jag min säng, godnatt.
Ah juste! Jag ska "operera" (som tandläkaren tyckte var för tungt ord att använda för detta utförande) bort en visdomstand. I vanliga fall växer ju tänder uppåt eller nedåt, men denna tanden växer rakt fram, så det blir som en box (en rak höger) mot tanden framför. Hoppas ni förstod. Om vi säger att detta är vanliga tänder:

(Vanliga): IIIIIIIIII
(Mina): IIIIIIII-

Som ni ser, bindesträcket i slutet ska föreställa min dumma visdomstand. Aja, jag orkar inte förklara mer. Godnatt. Igen. Hej då. Jaja, godnatt. Igen. Oj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0