CP1

Såja, nu är man hemma från att ha shoppat med syrran. Det blev shoppa läsk, gurka och mjölk. Bra för kroppen och energin! Man får ju gotta sig lite för att leva längre, eller hur?

Aja iaf, gamlingar och äldre, det är något snett med dem och jag gillar't inte. Först och främst, på vägen till coop forum finns det typ bland annat två rondeller minst, tre t o m kom jag på nu. Hur som helst, första rondellen efter avfarten mot Arninge, är det en röd nissan tror jag, en gammal, riktigt gammal tant som kör. Det är en tvåfilig rondell, tanten kör på vänstra filen först, när hon väl svänger (för hon ska till vänster) kommer hon över på min fil (högra filen - jag blir tvungen att bromsa, stanna till och vänta på henne), sen väl klar med rondellen så kör hon konstigt in på vänster fil igen.

Jag sa till syrran: Vad är det frågan om?
Och tänker omedelbart köra om för att se vad är det för typ. Men precis innan jag är på väg att köra om, "råkar" hon köra över på min fil och ligger på båda filerna, alltså bilen ligger mitt på sträcket (som avskiljer båda filerna).
Jag tänkte: Happ!!

Så närmar vi oss till nästa rondell, då är det en sådan här avfyrare som gör att man blir tvungen att hålla sig på rätt fil för att komma någonvart. Hon lägger sig i vänstra och jag gasar på, då får jag syn på två gamla tanter som är helt vilsna ser det ut som. Det är ju nästan läskigare att låta gamlingar köra än alkoholister (stavas det verkligen så?). Det är fan riskabelt till trettioelvatusen!!

Och andra saken med äldre, fan vi var och gick inne i Täbban en sväng, så är den en mamma som bär på något, typ massa leksaker. BARA för att hon är äldre, tror hon att hon kan göra hur som helst, hon går helt jävla snett och bara skiter i att avvärja från att gå in i någonting, först mot syster, då viker hon (min syster) sig undan,
Jag sa tyst till syrran: Fan mår hon bra eller?
Så kommer jag där några sekunder efter och blir tvungen att verkligen hoppa undan, annars springer hon rakt in i mig. Då lackar man verkligen.
Jag ba: Jävla idiot, du kan inte tro att du kan gå hur som helst bara för att du äldre!!
Vet dock inte om hon hörde vad jag sa, men men... IDIOT iaf, smälla till såna människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0