Kebabrulleee / Toarulleee

Åt upp en fet kebabrulle till middag idag. Hehe -

Toarullen tog slut efter mitt toabesök idag. Hehe - NAAAAAT

Nej serri Berry. Jag är så hungrig att jag inte skulle mättas på en två tjockisars måltid. På allvar. Och jag har aldrig sett solen.. hehe månen menar jag, lysa så starkt. Aldrig sett den så stor, tror den lyser bara för mig. Tror inte ni det? Ja, jag är uppe extra sent idag för att jag jobbar så jävla sent imorgon, har inte alls någon lust att vakna tidigt och så jobbar man sent som mörkdags, som jag var igår, heeelt bortom the earth. Hur som helst ska det drickas ICETEA, med is i. Rimmarn!!

Imorgon ska det färgas ännu en gång, vet inte hur många gånger till jag ska bleka busken. Men det återstår att se, eller hur snigga läsare. Jag vill också tacka för ALLA fina kommenterar. HEEHE, sover ni got eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0