Myspys

Hallå, det var ett tag sen.

Jag har varit ifrån hemmet sen i tisdags. Inte för att jag har varit hemma mycket dem senaste veckorna överhuvudtaget, mest kommit hem och ätit, sen utgång igen. Snacka om att mor är lack på det eller?!

Hur som helst var jag i Skara två av dessa dagar, och kom hem idag. Vi har haft svinigt kul, måste jag faktiskt säga. Men sorgligt dock att det är sista på ett vi ses, i alla fall jag och Pee. Hon drar ju iväg till Polen för att studera, jag hoppas verkligen att det går bra för henne. Det har varit riktigt mysigt och få träffa dessa två. Vill även tacka Menh för sovplats. Fan, vet inte vad jag ska skriva, finns inga ord som beskriver det underliga, knasiga och trevliga stunden vi har tillsammans.

Jag åkte "hem" igår, eller rättare sagt åkte ifrån Skara igår, men kom aldrig hem. Tåget vart en och en halvtimme försenad, så alla tunnelbanetåg hade precis slutat gå. Och jag vägrade verkligen gå ända till Danderyd för att ta bussen hem, som gick en gång i timmen. Kul och missa den om man skulle komma fram. Taxi var inte billigt heller, fan vad dem höjer alltså. Så min enda lösning var Jasmine, hon bor ju därinne! Trots att jag visste att hon sov, var jag tvungen för ännu en dags överlevnad att ringa och väcka henne. Som tur är hon godhjärtad och orkade hålla sig vaken för att släppa in mig i huset. Ett stort tack till dig med Jasmine, du ska få dig någon godis någon gång.

På vägen dit hände något riktigt hemskt, som jag inte vill tala om. Det var verkligen ännu en Nära-Döden-Ögonblicket.

Men nu är jag hemma och ska iväg snart och hjälpa mina grannar.

Ta hand om er och bry er bara om era närmaste, för de är de enda viktiga. Strunta i era "låtsasvänner", ni förlorar annars era bästa om ni ska försöka göra något åt dem som verkligen inte bryr sig alls. Fast man kan ju alltid tro och hoppas, vilket jag gör nu.

Puss Tarre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0