Sverige är handikapp

Sverige ska vara ett bra land, säkert och jag vet inte vad som sägs.

Det är banne mig inte säkert om dem enda som kan skydda oss inte får skydda oss! Polisen/Snuten/Farbrorn/Aina, vad i rövhålet är detta egentligen?? Angående rånet som hände i Västberga (om jag minns rätt), så ska minst fyra poliser haft sikte på helikoptertanken. Men enligt lagen får ingen dödas, då fick dem ordern från poliscentralen att inte skjuta!! Det är så jävla patetiskt så det inte är sant. Polisen, vår enda så kallade "beskyddare" får inte göra ett piss, hellre att dem skadas själva än att dem skadar rånarna, för annars kan dem åka dit själva för polisanmälan. Heja Sveriges lag. Dem gör det lättare för rånarna och allt som har med kriminalitet att göra här i Sverige. Inte undra på att det ökar.

Nästan bättre om en unge skriver lagboken.

Kommentarer
Postat av: Hej

Lär dig skriva svenska till att börja med, och när du har gjort det tycker jag du kan åka hem om du inte tycker om Sverige.

2009-10-26 @ 19:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0