Karma is a bitch2

Jag och mor var och handlade lite mat innan jag skulle köra iväg henne till Arlanda.
Då hände det något riktigt kul, i efterhand! Vi kom till kassan och skulle ställa oss i en kö. Jag såg en tom kassa, så jag vände mig dit och gick mot den. Helt ensam var jag, tills en gubbjävel kom och pressade ut mig så jag lät han gå före. Jag brydde mig inte så mycket, ställde mig bara i en annan kassa, men det roliga var att kassan han ställde sig på stängdes, så han fick ställa sig bakom mig trots allt.
Hahaha, snacka om att karma is a bitch!! Jävla gubbjävel, äldre har fan ingen respekt för yngre, orka förvänta sig respekt från yngre då. Fanskap!

Hihi, glad påsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0