Breath in, breath out


Tjabba tjena godkväll, eller varför inte godnatt snart?

Sommaren, eller rättare sagt lovet, börjar dra ihop sig nu. Snart är det tillbaka till gamla rutiner, plugga varje dag, jobba varje helg, leta tid att pressa in nöjen på och vara elak mot allt och alla. Det är helt jävla underbart, man blir liksom på alerten och vill varje dag och natt. Okej, lite sarkastiskt var jag, eller väldigt mycket om jag ska vara ärlig.

Aja, men det är bara att börja vänja sig. Jag låg nyss och läste för att slå ihjäl lite tid. Vad skall man annars göra uppe såhär dags om man inte är ute eller har sällskap? Exakt, väldigt drygt. Tänkte äta en burgare, men det orkar jag inte, orkar inte borsta tänderna en gång till, orkar inte leta skräp mellan tänderna med en träpinne och jag orkar inte gå och pissa, eller om möjligt bajsa en gång till om nödigheten mot förmodan skulle dyka fram.

Nej, off I go. And on you turn, when you see me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0