Play the game and be gone tomorrow

Idag har jag finslipat på tre datorer, nu funkar dem som vanligt igen. Sedan begav jag mig till stan i hopp om att hitta något för nöjes skull eller för att göra mig lycklig för stunden, men det fanns inget. Inget som ögat fastna vid. Ingenting, vars ting skall få mig att vrida huvudet 180 grader för att kunna fortsätta stirra på den medan benen rullar på halvgas framåt. INGENTING, hatar Stockholms shopping - speciellt när man ska spela snål och fattig. But I have too.

Men en sak fann jag, men det är bara för mitt bästa och för att jag ska leka vis för några dagar. En bok vars namn är Gone Tomorrow - verkar handla om självmordsbombare, men vi får se. Märker av det snart. Då har jag två böcker att läsa samtidigt, spännande. The Game och Gone Tomorrow.

Maybe I'll play the game and will be gone tomorrow, will see, will see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0