Registrerad och klar

Nu har jag varit i min blivande skola för registrering. Nu har jag bara kåravgift, passerkort och konto kvar för att kunna gå fritt på skolan, i och med att det var kö på 60-70 personer, rekommenderade hon i receptionen mig att återkomma om någon dag, eller samma dag som jag börjar. Klart man följer rekommendationerna och drar hem istället för att vänta på att kanske ruttna eller gå ut bäst före datum.

Hur som helst, resan dit och resan hem, tog jag mig an slutet av boken jag läst. Nu är det slut, han satte din sin egen far som våldtagit honom och 35 andra. Helt sjukt? Det hände inte för länge sen, typ för nästan exakt 5 år sen hände detta. Så förmodligen har jag läst om detta i tidningarna utan att jag visste om det. Men det är över nu. Det är historia nu. Tillbaka till nuet och vänta på framtiden.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0