All I wanted was to kiss you at New Year


Fan vad hemskt att jobba i kassan hela sitt liv. Det är inte ens ett jobb. Jag mår bara dåligt av bara tanken att sitta där. Det enda som kan vara trevligt är alla trevliga kunder, men hälften är ju dumma i hela pannbenet. Vissa leker stumma, ser sura ut eller vägrar njuta av sitt liv. Dem bara klagar och klagar, begär och begär. Öppna egen butik där du kan stå i kassan, så kommer du förstå själv. Hewror. Men det är oerhört bra pengar för en studerande och tur att man inte jobbar mer än helger.

Vad är det med folk och deras "chips"? Först och främst så heter det chip, det man har på sitt betalkort (inte alla kort har sånt). För det andra så har inte ett kort mer än ett chip på kortet, så inte fan stoppar man in flera "chipS" i kortterminalen. För det tredje, go die. Hihi, tur att jag får vara lite elak nu i slutet av året. Så får jag börja om på nytt tills nästa år.

Jaha, så vad händer på nyår då? Jag vill ha någon att pussa då ju. Men du vägrar. Vart ska man vara? Jag vill ju vara med någon. Men du vägrar. Du skall alltid vägra, varför? Du säger en sak, men visar en annan sak. Det är fan inte coolt.

Annars då? Jo, det är fint. Lite trött. Lite pigg. Lite av allt. Jag skall sluta vara snäll. Vänta, så skall ni få smaka på det ena och det andra. Kött fifän. Det är gott, men är så trött på det. Ska leka vegetarian ett tag.

På återseende söta, fina, trevliga, feta, fula, snälla och underbara människor. Resten, ät bajs. Okej? "You're out, auf wiedersehen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0