Älskar kläder, men hatar sina egna

Hemskt! Har ni sett min garderob? Fulaste kläderna som någonsin har skapats. Jag längtar tills januari, då jag äntligen får rensa min garderob på riktigt. Då flyger jag iväg en massa kläder till Vietnam. Jag vill börja med någon ny stil, någon stil som jag inte känner till men som man alltid kan ha oavsett tillfälle. Det kostar pengar. Får bajsa ut lite. Nej, men.. behöver ny inspiration.

Jag fattar inte vart man ska shoppa för att hitta dem där coola kläderna. Trist. Palla beställa hela tiden, man vill ju kunna testa först. Dock är det billigast att beställa. Vi får se, kanske  spara för en stor beställning? Det kommer aldrig att hålla, måste ha ett nyårslöfte.

Uppdatering: Jag kom på det! Jag skall köra en och samma färg i garderoben? Fan vad coolt det skulle vara. Typ alla nyanser mellan svart och vitt, plus blått i garderoben. Fyfan vad sex. Okej, rött kan få vara med också, jag har ju så oerhört snygga röda plagg.

Uppdatering 2: Jag fann min inspiration. Nu behöver jag bara hitta kläderna och pengarna. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0