I did what I could, but it wasn't enough.

Vad är Ung & Bortskämd för program egentligen? Jag kikade in på Aftonbladet precis, där står det att Tim-Joel blev utröstad. Dock såg jag inte avsnittet, men det verkar fortfarande som han gjorde mer första dagen än vad dem andra har gjort under hela programmet i huset. Sämsta programmet. Det måste finnas någon domare som verkligen avgör vem som bör åka hem eller inte.

Jag kanske har missuppfattat programmet iofs. Handlar det om att man ska vara snällast i gruppen eller om att lära sig mest?

Aja, coolt program i alla fall. Svenska hjärnor passar tydligen in i det svenska samhället, så varför klaga?

Sista föreläsningen för mig imorgon innan lite uppehåll, har iofs en frågestund på onsdag, men jag jobbar så jag orkar inte dyka upp på föreläsningen innan. Peace out, you're out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0