Nu är jag trött, tillbaka på ruta 1

Jag som skulle piggna till med träning och hålla hälsan i god skick för att klara av hela dagarna. Åt helvete. Jobbet dödar ju en, speciellt när man är där bara för att det skall stå någon där. Jag är otroligt trött på att jobba nu. Har två dagars uppehåll nu. Det skall bli otroligt skönt, i och med mellandagsrean och allt detta med rabatter bör jag väl hålla mig igång ändå dock med något jag tycker om. Ingen vila här inte. Förstår inte ens varför folk har varit ute och handlat dem tre senaste dagarna. Är det inte då man skall vara hemma och njuta av sin ledighet och bara umgås med familjen och äta samma mat året ut? Trodde jag i alla fall.

I fredags var det förresten en skitsnygg milf på City Gross som var en av världens trevligaste människa jag någonsin har mött. Hon gjorde min dag där. Plus den hårdaste kramen ever, det var som massage. Hennes dotter på några år var hur söt som helst också. Jag skall också ha en milf för småbarn i framtiden.

Aja, nu tappade jag bort mig. Jag är förjävla trött. Imorgon blir det in mot staden och kolla om det finns något kvar från mellandagsrean till mig. Hör av er om ni vill hänga på.

PS. Fan vad jag ogillar människor som bara kan snacka, men har varken hjärna eller känslor. Låt bli att ens säga något, om ni inte ens menar det. Hewra. Jag skall överväga om min ömsinthet ska låta det gå eller låta bli att bry sig om dessa idioter. Visst, man förtjänar en andra chans, men inte fan förtjänar man 1000de chans. Dick in your face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0