Bajsar snett


Tjabba tjena hallå, barnväktarna säger så..

Hehe, tja läget? Allt bra med mina vänner, läsare, ovänner och smygare? Härligt härligt. Jag mår också bra, riktigt soft faktiskt. Jag stänger fyra dagar på rad nu på jobbet, kommer hem runt halv elva varje kväll. Det kändes katastrof, tills idag. Idag stod man med Davor, skön snubbe alltså. Sånt styr upp jobbet. Vi får se vem som stänger med mig imorgon, hoppas det är glidarmänniskor, då är det kul. Annars kommer dagen vara LÅNG!

Innan jag stack till jobbet idag, hann jag shoppa lite med syster. Två mysiga tröjor och två skjortor. Kanske inte världens snyggaste plagg, men jag bajsar snett på vad ni tycker. Dem sitter väldigt bekvämt och comfort. Eee micket brha grejher. Discounts is the TOILET!

Cya leeks, gimme a call!

Kommentarer
Postat av: trippel S

hahah "dem sitter väldigt bekvämt o comfort"

hahah

2010-01-12 @ 16:36:20
Postat av: Tarre

What's the different? There's no different! =D

2010-01-12 @ 17:55:37
URL: http://toan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0