Fin skjorta?


Hej människa. Ja, jag vet att jag är bra med uppdateringen. Men sånt händer, alla kan ju inte vara dåliga, eller? Måste säga en sak, plugget är fan jobbigt. Språket är svårare än att trampa på Trangs huvud som är i Helsingborg ända ifrån Stockholm.

Jennipher hade ems / asian party igår, mycket trevligt. Bra gjort.

Och jag är på tredje plats på hottest ugly på uglypeople.com just nu. Känns väldigt bra. Att vara bra på något är alltid något. Jag vill göra en helt ny frisyr just nu, men jag vet inte om jag vågar det riktigt. Dels för att jag har riktigt sött hår - jag har klippt det nästintill diamant. Och dels för att jag inte litar på svenska frisörer, tyvärr. Så det sög ju. Vad gör man då? Orka ha hår alltså. Synd att man är så tjock att man inte skulle passa i kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0