Ingen fest, de' chill

Yoyoyoyo..

Fedt länge sen jag skrev något oseriöst.

Vad händer liksom? Inte så mycket. Skola snart, om knappt drygt två veckor. Taggad till tusen, minus några hundra. Men "de' chill", det ordnar sig, ta allt som det kommer. Just nu sitter jag och väntar på kärleken av 2010, vem kan det vara? Jag vet inte heller. Men "de' chill", ingen fest, men "de' chill".

Jag längtar till våren kommer, då kylan har skärts ned till 100%. Det ska bli nice, sen är man tjugo också. Men det tar vi då, som ni vet "de' chill", tar det som det kommer. Dock är det inte chill då, det är fest.

Pussa på överläppen.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad ska du plugga nu Tarre? :o

2010-01-03 @ 15:14:00
URL: http://emiliereuterkloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0